Aeroportul Internaţional Sibiu R.A., cu sediul în Sibiu, str. Şos. Alba Iulia, nr. 73, organizează în data de 18.03.2019 selecţie de oferte pentru achiziţionarea de servicii de pază.
Documentaţia de atribuire se poate solicita printr-o cerere scrisă, depusă la sediul Aeroportul Internaţional Sibiu R.A., transmisă pe fax. la nr. 0269/253131 sau la adresa de e-mail [email protected], începând cu data de 25.02.2019.
În urma înregistrării cererii, Documentaţia de atribuire se poate ridica în format tipărit de la sediul Aeroportul Internaţional Sibiu R.A. sau va fi transmisă în format electronic la adresa de e-mail specificată în cerere.
Clarificări cu privire la documentaţia de atribuire a acordului cadru de servicii de paz:
Vă rugăm să clarificați numărul de posturi, având în vedere că numărul de ore pe 24 de luni este de 175.440.
Răspuns:
La punctul L ”Valoarea acordului cadru” din caietu de sarcini este definită ora prestată respectiv: ”Prin oră prestată se înțelege o activitate de 60 de minute a unui singur agent de pază şef de obiectiv. Remuneraţia pentru şeful de obiectiv va fi inclusă în preţul/oră ofertat.”
Numărul de 175.440 ore raportat la perioada maximă a acordului cadru (24 de luni) s-a stabilit luându-se în calcul un număr de 10 posturi de pază, în care își desfășoară activitatea un singur agent de pază în fiecare post, 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
La punctul D ”Modul de organizare și executare a pazei” este menționată componența actuală a dispozitivului de pază, respectiv:
- 1 șef de obiectiv
- 6 posturi asigurate de către agenți de pază, dintre care 2 posturi au în dotare și mijloc de transport auto, destinat în exclusivitate patrulării perimetrului, intervenţiei rapide și controlului.
Conform Notei care se regăsește la punctul M ”Criterii de atribuire” din Caietul de sarcini ”Dacă situația o impune, beneficiarul poate modifica modul de organizare a serviciului de pază, prin creșterea numărului de posturi sau scăderea numărului acestora, însă nu mai puțin de 4 posturi, a numărului de agenți care asigură un post...”
2. Întrebare :
Vă rugăm să ne răspundeți la următoarea întrebare: ”În cazul în care o societate dorește să participe la achiziție și deține stații de telecomunicații radio GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 Mhz wedma 850 / 2100 mai este necesară licența eliberată de ANCOM, având în vedere că acestea funcționează pe bază de cartele?”
Răspuns:
Este necesară licența eliberată de ANCOM, cerința menționată în Caietul de sarcini la punctul F ”Dotarea personalului de pază”, respectiv, personalul de pază va fi dotat cu ”mijloace de legatură radio (stații de emisie-recepție și licență de utilizare a frecvențelor eliberata de ANCOM, stații care vor funcționa în frecvența stabilită de aeroport)” rămâne nemodificată.