Înapoi la lista licitatii
LICITATIE
ANUNȚ DE LICITAȚIE privind închirierea prin licitație publică cu reofertare a unor spații situate în incinta Aeroportului Internațional Sibiu R.A.
-
Data postării:
-
31.10.2024
-
Data limită:
-
12.12.2024
ANUNȚ DE TIP ERATĂ LA ANUNȚ DE LICITAȚIE privind închirierea prin licitație publică cu reofertare a unor spații situate în incinta Aeroportului Internațional Sibiu R.A. publicat în data de 31.10.2024
Ședința publică de deschidere a ofertelor pentru pachetul de spații format din:
- Spațiu comercial cu destinația desfăşurare activitate de comercializare produse în regim Retail – Tip Grab and Go, identificat cu codul GG1, situat în terminalul de pasageri (C1), zona Sosiri, în suprafață de 16,84 mp;
- Spațiu comercial cu destinația desfăşurare activitate de comercializare produse în regim Retail – Tip Grab and Go, identificat cu codul GG2, situat în terminalul de pasageri (C2), zona Publică, în suprafață de 54,98 mp;
- Spațiu comercial cu destinația desfăşurare activitate de comercializare produse în regim Retail – Tip Grab and Go, identificat cu codul GG3, situat în terminalul de pasageri (C2), zona Plecări Schengen, în suprafață de 61,92 mp;
- Spațiu cu destinația amplasare automat vending, identificat cu codul GGVM1, situat în terminalul de pasageri (C1), zona Sosiri, în suprafață de 9,00 mp;
- Spațiu cu destinația amplasare automat vending, identificat cu codul GGVM2, situat în terminalul de pasageri (C1), zona Publică, în suprafață de 7,00 mp;
- Spațiu cu destinația amplasare automat vending, identificat cu codul GGVM3, situat în terminalul de pasageri (C2), zona Plecări Non Schengen, în suprafață de 6,00 mp;
- Spațiu cu destinația amplasare automat vending, identificat cu codul GGVM4 situat în terminalul de pasageri (C2), zona Plecări Non Schengen, în suprafață de 6,00 mp;
- Spațiu cu destinația amplasare automat vending, identificat cu codul GGVM5, situat în terminalul de pasageri (C2), zona Plecări Schengen, în suprafață de 6,00 mp;
se reprogramează pentru data de 12.12.2024, ora 10:00.
INFORMAȚII GENERALE PRIVIND AUTORITATEA CONTRACTANTĂ:
Denumirea: AEROPORTUL INTERNAȚIONAL SIBIU RA, cu sediul în Sibiu, județul Sibiu, str. Șos. Alba Iulia, nr. 73, tel. +40 372 055862, adresă de e-mail
[email protected], Cod de identificare fiscală RO2577146.
INFORMAȚII GENERALE PRIVIND OBIECTUL PROCEDURILOR DE LICITAȚIE:
Un pachet de spații format din:
- Spațiu comercial cu destinația desfăşurare activitate de comercializare produse în regim Retail – Tip Grab and Go, identificat cu codul GG1, situat în terminalul de pasageri (C1), zona Sosiri, în suprafață de 16,84 mp;
- Spațiu comercial cu destinația desfăşurare activitate de comercializare produse în regim Retail – Tip Grab and Go, identificat cu codul GG2, situat în terminalul de pasageri (C2), zona Publică, în suprafață de 54,98 mp;
- Spațiu comercial cu destinația desfăşurare activitate de comercializare produse în regim Retail – Tip Grab and Go, identificat cu codul GG3, situat în terminalul de pasageri (C2), zona Plecări Schengen, în suprafață de 61,92 mp;
- Spațiu cu destinația amplasare automat vending, identificat cu codul GGVM1, situat în terminalul de pasageri (C1), zona Sosiri, în suprafață de 9,00 mp;
- Spațiu cu destinația amplasare automat vending, identificat cu codul GGVM2, situat în terminalul de pasageri (C1), zona Publică, în suprafață de 7,00 mp;
- Spațiu cu destinația amplasare automat vending, identificat cu codul GGVM3, situat în terminalul de pasageri (C2), zona Plecări Non Schengen, în suprafață de 6,00 mp;
- Spațiu cu destinația amplasare automat vending, identificat cu codul GGVM4 situat în terminalul de pasageri (C2), zona Plecări Non Schengen, în suprafață de 6,00 mp;
- Spațiu cu destinația amplasare automat vending, identificat cu codul GGVM5, situat în terminalul de pasageri (C2), zona Plecări Schengen, în suprafață de 6,00 mp.
Ședința publică de deschidere a ofertelor va avea loc la sediul Aeroportului Internațional Sibiu RA, în data de 02.12.2024, ora 13:00.
INFORMAȚII PRIVIND DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE:
Documentațiile de atribuire a contractelor privind închirierea spațiilor menționate se pot obține după cum urmează:
- în format electronic, în mod gratuit, în urma transmiterii unei solicitări la adresa de e-mail [email protected];
- în format fizic, tipărit, contracost (100,00 lei, la care se adaugă cota legală de TVA), de la sediul Aeroportului Internațional Sibiu RA; contravaloarea documentației se poate achita în numerar, la casieria Aeroportului sau prin virament, în contul RO30RNCB023201788769001, deschis la BCR Sibiu.
Persoană de contact: Maria NISTOR
Intrarea în posesia Documentației de atribuire este obligatorie pentru toate persoanele juridice care intenționează să participe la licitație.
INFORMAȚII PRIVIND OFERTELE:
Adresa de depunere a ofertelor: sediul Aeroportului Internațional Sibiu RA.